Doğum Günü ve Otaku

Bugün benim doğum günüm!(dü)

Nice mutlu senelere!

21 oldum bugün. 21 yılı devirdim. Şaka gibi! 

Ne yaptın peki diyeceksiniz. Hiçbir şey yapmadım açıkçası. Doğum günümü evimde geçirdim. Pasta kesmedim. Mum da üflemedim. Daha birkaç gün öncesinden lise arkadaşım Aybiçe ve kuzenim Reyyan’ın  geleceğini kararlaştırmıştık. Pasta yerine de ramen yedik. Oturup dizi seyrettik. İnternette dolandık azıcık. Hamile kuzenimin göbeğiyle oynadım birazcık. Sırt üstü yatıp göbeğine kumandayı koyuyordu bebek ne kadar sert tekmelemiş görelim diye. Ona güldük falan.

Bir de her sene arayan sayısı çoğalıyor. O yıl hiç görüşmediğim insanlar aradı ona da şaşırdım. Yaşlandığımı hatırlatmak zorundalar mı arkadaş bana? 

Onun dışında biraz manga okudum az önce ama sarmadı. 

O değil de fena canım sıkılıyor. Ne yapmalı diyorum kendi kendime ama yapacak bir şey bulamadım henüz. Kendi hayal dünyam bile cazip gelmiyor şu an. Acaba bunalıma falan mı girdim? Pek bir fikrim yok. Umurumda da değil. Uykum gelene kadar vakit geçirmenin derdindeyim şu an. kitap falan mı okusam?

Herneyse… 1 Haziran doğum günümdü. 

Nice mutlu senelere be Dilem.

2 thoughts on “Doğum Günü ve Otaku

  1. aynı gün doğmuşuz ablacım ve pazar günü ben 16 tıma sen ise sanırım 24 üne gireceksin şimdiden nice senelere

Bir Cevap Yazın

