Korkusuz Sasaengler!

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!

Şu an tatildeyim. Elimden geldiğince keyif almaya çalışıyorum ama bazı şeyler nereye gitsem de yakama yapışıyor.

Mevzu yine sasaengler…

Bir dakika rahat durmuyorlar, hiçbir şeyden korkmuyorlar. Onlardaki cesaretin yarısı bende olsaydı yapamayacağım şey yoktu…

Bu sabah keyiflice uyandım. Duşumu aldım. Kahvaltımı yaptım. Bilgisayarımı açtım baktım ki ne göreyim! Park Yuchun’un garajına yerleştirilmiş kapalı devre kameradan alıntı görüntüler ortalıkta fink atıyor. Deli oldum! Haberi hepiniz görmüşsünüzdür belki ama ben yine de paylaşacağım;

http://www.allkpop.com/2012/07/sasaeng-fans-install-cctv-in-the-parking-lot-of-park-yoochuns-home

Tüyler ürpertici! Bu fotoğraflar internetin dört bir yanında, fakat kimse suçluyu bulup cezalandırmak adına bir şey yapmıyor. Hadi diyelim bunun için bir şey yapmıyorsunuz; bazıları bu tarz görüntüleri internet üzerinden satışa çıkarıyor, bunun için neden bir şey yapılmıyor? Herkes hayranların ne halt yediğini biliyor ama neden hiç kimse bir şey yapmıyor? Sen kendi ünlünün özel hayatını koruyamazsan sıradan bir vatandaşın hayatını nasıl koruyacaksın?

Adaletsizlik beni çileden çıkarıyor! Elimden geleni yapmaya çalışmama rağmen yetmiyor. Uzun zaman önce sasaeng hareketine tepki vermek için United Fans Of JYJ diye bir grup kurmuştuk. Baktık her renkten insan var ve sasaengler heryerde grubun adını K-Entertaintment Fans United olarak değiştirdik. Dünya genelinde üyesi olan küçük bir grup ama üyelerin bir kısmı çok çalışıyor. O grup altında sasaengler ve eğlence sektörü tarafından zulme uğrayan ünlülerle ilgili paylaşımlar yapılıyor ve çözüm üretilmeye çalışılıyor.

Ben hariç birkaç blog yazarımız var. Bir tanesinin linkini eski yazımda paylaşmıştım. Kendisi yoğun temposuna rağmen sürekli yazmaya çalışıyor. Kanadalı olduğu için postları İngilizce ama benim teklifim onun da ricası üzerine yazılarını Türkçe’ye çevirmeye çalışacağız ki her hayran sasaenglerin yaptıklarından haberdar olsun. Çok takipçisi olan bi insan değilim ama elimden geldiğince insanları sasaenglere dair bilinçlendirmeye çalışacağım.

Sizin de sasaenglerle ilgili düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Yorum yapabilirsiniz. Sorunuz varsa skalongaable@gmail.com adresine mail atabilirsiniz ya da @layaboutheotaku isimli twitter adresine tweet atabilirsiniz. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.

Yabancı diliniz iyiyse buyrun arkadaşım Em’in blog adresi; http://happybunnychan-justiceforall.blogspot.ca/ kendisi tam bir anti-sasaengdir.

Ayrıca bahsettiğim facebook grubuna da üye olursanız bizi çok sevindirirsiniz;  http://www.facebook.com/groups/241956989231090/ grubun sayfasını açtıktan sonra katılmak için istek gönderin en kısa zamanda onaylanacaktır.

Yazımı okuduğunuz ve destek verdiğiniz için teşekkür ederim. Bundan sonra daha aktif olmaya çalışacağım. Herkese iyi geceler.

Bir Cevap Yazın

