Sasaeng Aktiviteleri Güncellemesi

Bir süredir sasaenglerle ilgili yazmıyordum. Kafam başka şeylerle meşguldü. Jaejoong’un geçirdiği kaza gibi mesela… Ben durdum da Sasaengler durdu mu sanki? Durmadılar tabii ki…

Geçtiğimiz Ekim ayında Jang Geun Suk twitter hesabı aracılığıyla sasaenglere uyarı göndermişti. Attığı twitte şöyle yazıyordu;

“Sasaeng fanlar. Beni takip ederek her hareketimi anladığınızı sanıyorsunuz. Ama biliyor muydunuz? Yaptığınız hareketler beni sizden daha da uzağa itiyor. Şimdi gülebiliyorken gülün çünkü sinirlendiğimde işler çirkinleşebilir.”

22 Temmuz tarihinde sanatçı sasaeng fanlarıyla ilgili yeni bir twit atarak duyduğu rahatsızlığı bildirdi;

“Taksilerin üzerine anten takmak ve GPS veri aktarımı yapmak… Çok fazla method var. Tekrarlıyorum ama sasaeng fanlara ihtiyacım yok bu yüzden toz olun.  Kırgınım.”

Ego problemi olabilir evet ama sasaenglerle ilgili yaptığı açıklamaları seviyorum. Ağzına sağlık JKS!

Ciddi anlamda birilerinin bu insanlara dur demesi gerek.

Görünce kanı beynime sıçratan başka bir haberse şuydu;

 “Bir internet sitesi ünlülerin kişisel bilgilerini satarken suç üstü yakalandı. TVXQ, JYJ, SHINee gibi ünlü grupların telefon numaralı, sosyal güvenlik numaraları, Kakao Talk IDleri sitede alınıp satılmaktaydı. Alıcılar idollerin, menajerlerinin, tanıdıklarının numaralarına websitesi aracılığıyla ulaşabiliyordu.  Bilginin fiyatı ise kime ait olduğuna göre değişiyordu.

Siteyle mücadeleler artınca sonunda erişimi yasaklandı.”

Sadece yasaklandı mı? Cezai yaptırım uygulandı mı? Detaylar yazmıyor. Hükümet ve yargı sasaenglere göz mü yumuyor? Umarım öyle değildir. Bunu düşünmek bile istemiyorum…

Source: http://www.allkpop.com/2012/07/jang-geun-suk-sends-another-fierce-warning-to-sasaeng-fans

Source: http://www.allkpop.com/2012/07/an-internet-cafe-caught-red-handed-for-selling-idol-stars-personal-info

Bir Cevap Yazın

