Jang Geun Suk’un Sasaengleri Çin’de Kargaşa Yarattı!

http://www.facebook.com/OfficalTurkishEels SAYFASINDAN ALINTIDIR!

 

 

“gewwezeden aldığımız haberlere göre JKS ‘u çin de çok üzmüşler. Sasengler hayatlarını teklikeye atıp onu takip ediyorlardı.Jks resmen lütfen yapmayın bakın yoksa bi daha gelemem buraya diye yalvardı ama işte kime diyorsun..üstelik konserde 

foto çekmeyin denmesine ragmen çekmişler, en kötüsü de konserin önünde korsan Jks tsortleri ve cri j urunleri satılıyormuş..twitte yolladı hep fototolarını..Sahte alan Eel değildir bile dedi.”
 
Ayrıca;
 
“Eels jks şu anda Çin’de çok zor zamanlar geçiriyor. Konser sonrası savaş alanına döndü. jks’nin sözleşmelerinin iptal olması söz konusu. saseng fanlaryüzünden. takip ediyorlar jks’a rahatsızlık veriyorlar. tüm adreslerden rahat bırakın uyarısı yapılmasına rağmen durmuyorlar…”
 
Ayrıca;
“offf Eels…! Durumlar cidden kötü…Jks un menejeri Jason’u polis götürmüş..Jks un çine gidişi ve cri showlar yasaklanabilir..”
 
Ayriyetten;
“eels şükür jks sağ salim otele varmış. jasonda karakolda sanırım kaza ile ilgili açıklama yapıyor. saseng fanlar yüzünden jks’un arabası kaza yaptı. yemek yemeğe gittiklerinde saseng fanları yüzünden erken çıkmışlar yemeğini yiyememiş. ama şu anda otelde durumu iyi. temennimiz o ki bir daha başına böyle bir şey gelmez.. çin’e bir daha gideceğini hiç sanmıyorum :'(“
 
Son olarak;
“Yemek yemeye gittiğinde saseng fanları yüüznden yemeğni bırakıp gitmek zorunda kalmış, dahası o kaar rahatsızlık vermişler ki JKS’un gittiği yerden kovulduğu söylentiler içi

nde 😦

şükür şimdi oteline döndü ve yemek yiyor. “

 
Kedi sözcüklerimle değil onların diliyle anlatmak istedim. Alıntı yapmak için izin almaya fırsatım olmadı çünkü olayı duyar duymaz bu yazıyı yazmaya başladım. Çok sıkı bir JKS hayranı değilim ama severim. Onların hissettikleri daha yoğun. Daha çok üzülüyorlar. Admin arkadaşlara sesleniyorum. Lütfen! Sakın kendinizi kaybetmeyin ve JKS’a destek olmaya devam edin. Bunu da aşacaktır sizin sevginizle. Size güveniyorum.
 
Ama gelin görün ki bu sizin sinirinizi yatıştırmayacak, onu da biliyorum. Sasaengler bildiğini okumaya devam ettikçe hiçbirimize huzur yok. Kendini bilmez hayranlar yüzünden koskoca yıldızın düştüğü durumlara bak! İş yapma şansını kaybedebilir. İş yapamayabilir Çin’de. Umurlarında mı? Hayır! E bir daha Çin’e gidemeyince ne yapacak bu manyaklar? Kore’ye gidecekler, Japonya’ya gidecekler… Orada rahatlar nasıl olsa… Bir JYJ hayranı olarak sasaengleri lanetliyorum ve bütün kalbimle arkanızda olduğumu bilmenizi istiyorum. Üzülmeyin. Bir gün adalet yerini bulacak. Size de sabır diliyorum. Umarım JKS sağ salim döner.
Bir Cevap Yazın

