Güncelleme

Uzun bir süre sonra tekrar merhaba.

Öncelikle özürlerimi sunmak istiyorum. Belirli sebeplerden dolayı uzun bir süredir yazamıyorum. Üniversite telaşıydı şuydu buydu derken ne yaptığımı bilmez oldum.

Bendeniz artık Hacettepe üniversitesi öğrencisiyim arkadaşlar. 3 yıl sonra tekrar üniversiteye girmenin zevkini yaşıyorum şu sıralar. Tabii, kaydımı almam gerektiği için Ege üniversitesinin öğrenci işleriyle fazla haşıe neşir olmak zorunda kaldım bu aralar… Tanrım sen öğrenci işleriyle uğraşan insanlara sabır ver…

 

Oraya git bunu imzalat, buraya git bunu mühürlet sonra diplomanı al bilmemne… Çok yordu beni…

 

Az önce arkadaşlarımın paylaşımlarına bakarken 5 part halinde Suju dealing with the sasaengs diye bir şey gördüm. Super Junior elemanları Sasaenglerle nasıl uğraşmışlar onu yazıyordu. Pes yani dedim ve bir iki gün içinde bütün partları çevirip burada yayınlayacağım. Umarım daha fazla sarkmaz çünkü kendimi size karşı sorumlu hissediyorum.

 

Bu yazımda rica edeceğim bir şey var. Sasaenglerle ilgili bulduğunuz haberleri bana iletmenizi istiyorum sevgili okurlarım. Yayınlayalım, o arkadaşlarımızın da sesini duyuralım bir arada olalım istiyorum. Blog yazısı, haber, hiç farketmez. İngilizce ya da Türkçe o da farketmez. Sasaenglerle ilgili mümkün olduğunca çok şey yayınlamak istiyorum.

 

Şimdilik diyeceğim bu kadar en ufak bir şeyde tekrar sizlerle olacağım iyi geceler!

Bir Cevap Yazın

