[INFO] Hyuna Fan Sayfasında yazdığı bir mektupla Anti Fanlarına Sesleniyor

“Sadece bazen kendim gibi olabildiğim için üzgünüm. Sahnede görünmeyen bir başkası olduğum için üzgünüm.  Ajansımın sattığı tek şeyin seksi yanım olmasına üzgünüm. Gerçek kişiliğimi göremedikleri için üzgünüm. Ben değilim, bu benim gerçek kişiliğim değil. Sürekli baştan çıkarıcı/”ateşli” ve seksi olmak rahatsız edici. Rahatlatıcı tek şeyim evde annem ya da arkadaşlarımlayken, onlarlayken kendim olabiliyorum. Annemin yanı sıra onlar(arkadaşlarım) muhtemelen gerçek beni bilen tek kişiler. Ama neden insanlar beni eleştiriyor? Bir ünlü olarak bir imaja sahip olmak gerektiğini bilmeniz gerekiyor. Ve benimki bu. Bununla her daim gurur duymuyorum ve sevimli davranmayı seksi olmaya yeğlerim ama benim böyle olmam gerek. İnsanlar beni tanımıyor ve sahnedeki kişiliğimle yargılıyor. Bunun beni üzdüğünün farkına varmıyorlar mı? Kendim gibi davranamadığım için her gece ağladığımı bilmiyorlar. Wonder Girls’den ayrıldığımdan beri depresyona mağruz kaldığımı bilmiyorlar. Ve bu yüzden devam edin, bana iki yüzlü, çirkin sürtük deyin. Kronik gastroenterit (mide ve bağırsak iltihabı) çektiğimi bilmiyorsunuz. Bunun tedavisi olmadığını bilirsiniz. Neden yalnızca kötü tarafını görüp beni insan yapan şeyleri görmüyorlar? Neden benden nefret ediyorlar? Ben ne yaptım? o insanlar… benden bu kadar nefret eden onlar… muhtemelen benle sandıklarından daha çok ortak yanınız var. Ben ergenken ebeveynlerim boşandı, babam terketti. Onla bir daha hiç konuşmadık. Ne de ona ne olduğundan haberdarım. Bu yüzden bu dövmeyi yaptırdım çünkü annem hedeflerimi ve hayallerimi hep destekledi. Her zaman müteşşekkür olacağım.  İnsanlar dövmemi görmüyor mu? İnsanlar yalnızca bir kız olduğumu görmüyor mu? Yanlış anlaşılmış bir genç kız… Lütfen bana bir şans verin. Lütfen bunu gözlerimden okuyun.”

Kaynak:http://seoeunkwangsss.tumblr.com/post/34867957592/info-hyuna-talks-to-her-antis-by-letter-on

2 thoughts on “[INFO] Hyuna Fan Sayfasında yazdığı bir mektupla Anti Fanlarına Sesleniyor

Bir Cevap Yazın

